Wie geht's? Hallo, my name is Will, und ich bin 17 years old. I enjoy rap Musik, besonders Money Boy und Tupac Shakur, Schachspielen, und of course Kanufahren, wie everyone. Mein Blog ist nur in English, denn many Menschen sprechen kein German oder Denglisch. Ruf mich up, wenn Sie want to, or write me eine Karte, you weißt nicht how I wait on eine Lebenszeichen. Send mir ein Text, und ein Email after that, just for good measure. Man kann never be too vorsichtig. Tschüssi!
2.10.11
QOTW #1
I am most closely aligned with the Democratic Party. I am liberal on most social issues, including same-sex marriage. I also favor increased government involvement in the economy, higher taxes on upper and upper middle income brackets, and more welfare programs that would raise the standards of living for the millions of American living below or near the poverty line.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment